reklama

Perevodnik po telefonu alebo ako som navigoval a ani šajnu nemal

A1: Čau Miro, neruším? Poslouchej, jel jsem na kole a u konečné jedničky v Oberreutu mě zastavila nějaká ženská v autě. Mluví asi francouzsky a chce se někam dostat. Můžeš se jí zeptat, co vlastně chce? Počkej, podám jí mobil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

B: Hehe, nazdar, tak mi ju teda daj, hádam z nej niečo dostaneme...

A2: Haló, dobrý deň! Hovoríte po francúzsky?

B: Dobrý deň. No, snáď sa nejako dohovoríme.

A2: Jééj, no to som rada. Prosím Vás, potrebujem sa dostať. Počkajte, mám to tu napísané... aha, letisko Frankfurt. Nejako som asi príliš skoro zišla z diaľnice a som tu. Kde to vlastne som?

B: Síce Vás nevidím, ale tuším, že ste v Karlsruhe. Do Frankfurtu to máte ešte slabých stopäťdesiat kilometrov. Ale nejako Vás tam dostaneme, nebojte. Tak mi dajte naspäť kamaráta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A1: No, už jsem tady. Tak co tá ženská chce? Mávala mi před nosem nějakým vytisklým itinerářem, ale já jsem tomu nerozuměl.

B: Chce ísť na frankfurtské letisko.

A1: Jo, tak já ji navedu na dálnici a pak...

B: Počkaj. Teraz som si spomenul. Ono je veľké frankfurtské letisko pri Frankfurte a potom je ešte ten Frankfurt-Hahn, odkiaľ lietajú tie low-cost spoločnosti. Ale to je úplne inde, aspoň sto kilometrov od Frankfurtu. Daj mi ju naspäť. ... To letisko, kam chcete ísť, to je Frankfurt alebo Frankfurt-Hahn?

A2: Áán, čo? Počkajte, "aš-a-aš-en". No áno, ale veď to je pri Frankfurte, nie?

B: No nie tak celkom. Je to úplne inde, len sa to volá Frankfurt-Hahn. Ale dobre, aj tam vedie cesta. Tak zas naspäť kolegu prosím. ... Chlape, tak ona chce ísť k do Hahnu, tam sa po A5 na Frankfurt nedostane. Tam musí ísť po A61 smerom na Koblenz. Nemám tu pri sebe teraz žiadnu mapu, ja si to pamätám len z nejakej reklamy, že to tam niekde je. Takže najskôr ju musíme dostať na most cez Rýn, tam začína tá diaľnica.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A1: Takže co s ní? Víš co? Řekni jí, ať se tady otočí o stoosmdesát stupňů, projede pod první most, za ním doleva, vyjede na ten most a pak na první odbočce sjede doprava dolů a tím se vlastně otočí doleva na městský okruh a po něm dojede na most.

B: No fasa, hmlisto si predstavujem, ako mi to ukazuješ. Tak ja jej to teda zopakujem a Ty popritom znovu mávaj rukami tak ako teraz, lebo ináč ma asi nepochopí. ... Takže sledujte kolegu a počúvajte mňa: otočíte sa naspäť odkiaľ ste prišli. Vidíte tam ten most?

A2: Kde? Aký most?

B: Dajte mi naspäť kolegu. ... Ukazuješ jej to?

A1: Jasně!

B: Ufff, ona to nevidí, tak mi ju daj naspäť. ... Teraz to už vidíte, kam Vám ukazuje?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A2: Aha, áno, už vidím. Takže na ten most, čo potom?

B: Prejdete popod ten most, za ním doľava na ten most. Na prvej odbočke zídete z cesty a otočíte sa o dvestosedemdesiat stupňov doprava, čiže vlastne doľava. Tam pôjdete stále po tej istej hlavnej ceste, časom prejdete po moste cez rieku smer Landau a tak sa dostanete k diaľnici A61 smerom na Koblenz.

A2: Aha a to letisko je pri Koblenzi?

B: No tým smerom, ale presnejšie neviem. Ja si to tak približne pamätám z nejakej reklamy, že kde to je. Ale to už nájdete. Snáď.

A2: Tak to Vám ďakujem veľmi pekne. To už nájdem.

B: Kolegovi poďakujte, on Vám to predsa ukazoval. Šťastnú cestu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A1: ... Tváří se, že pochopila. Už odjíždí. Já fakt netušil, kam to vlastně chtěla.

B: Hehe, tak sme to napokon nejako zvládli. Na diaľnicu sme ju predsa nanavigovali a tam už hádam bude nejaká odbočka k letisku.

A1: Ježíšmarjááá, to je ženská! Ona nakonec na ten most vyjela doprava!

Miroslav Šedivý

Miroslav Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  404
  •  | 
  • Páči sa:  2x

...večný mládežník, samouk, cestovateľ, začiatočník a špekulant... bratislavčan ročník 1979, toho času v bádenskom Karlsruhe Zoznam autorových rubrík:  Haló, tu KarlsruheTúlavý bicykelS batohom cez horyS batohom po EurópeZačiatky bývajú ťažkéVeršotepcove návodyKoľko rečí viešThink globallyHrnček varSlovensko.comMalý princŠaškové počmáraníVšetko dobré

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu