reklama

Pohľad na Štrasburg z tisícmetrovej výšky

Slnkom zaliaty prvý novembrový deň, svieži vzduch vo vyše tisícsto metroch nad morom a tam kdesi hlboko dole Štrasburg, nádherná a pozoruhodná metropola Alsaska...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Nie, nie, nesedel som zas v lietadle a neletel nikam strašne veľmi hrozne ďaleko. Len som si vyšlapal na 1164 metrov vysoký kopec Hornisgrinde. Aj keď... kebyže viem, koľko ľudí sa namiesto na cintorín vydá do lesa, tak som mohol ostať aj doma.

Ale to by som sem potom písal len o mojej plnej chladničke a vy by ste len závideli. Takto si aspoň môžete škodoradostne povedať: "Hehe, Šedivý sa musel tlačiť v horách s inými výletníkmi. Na Slovensku sú nákupné centrá prvého novembra otvorené, my sme sa mohli prechádzať po obchodoch a on sa tam tlačil na úzkych chodníkoch. Héč!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No dobre, ale aj som čosi videl. A teraz vám to tu načrtnem...

Obrázok blogu

Ako sa vám páči Štrasburg?

"Prečo nám ukazuješ morské pobrežie?" by ste sa spýtali, však?

Moja fotografia však nepredstavuje pobrežie mora. Teda nemala by ho predstavovať, veď sme stovky kilometrov od najbližšieho mora. Predstavuje Štrasburg, aj s jeho starobylou katedrálou, modernou budovou Európskeho parlamentu, malebným starým mestom, riekou Rýn. To vám mám odfotografovať aj to, čo je pod tými oblakmi? Čitatelia vždy potrebujú nejaké vysvetlenia.

Obrázok blogu

No dobre, tak to skúsime takto, pohľad viac smerom na juh. Tu vidno, ako z hmlou zaliateho údolia Rýna vytŕčajú kopce Schwarzwaldu. Už je to jasnejšie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Alebo žeby som mal prestať fotografovať zahmlene údolia a mestá z veľkých výšok a radšej sa zaujímať o zátišia?

Obrázok blogu
Miroslav Šedivý

Miroslav Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  404
  •  | 
  • Páči sa:  2x

...večný mládežník, samouk, cestovateľ, začiatočník a špekulant... bratislavčan ročník 1979, toho času v bádenskom Karlsruhe Zoznam autorových rubrík:  Haló, tu KarlsruheTúlavý bicykelS batohom cez horyS batohom po EurópeZačiatky bývajú ťažkéVeršotepcove návodyKoľko rečí viešThink globallyHrnček varSlovensko.comMalý princŠaškové počmáraníVšetko dobré

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu