reklama

Verstehen Sie, né?

Pred pár dňami som bol na menšom nákupe v supermarkete za rohom. Položil som tých pár vecí na dlhý pás pri pokladni a pripravil si drobné. Za mnou prišiel s plným vozíkom zrejme manželský pár vo veku mojich rodičov. Pán sa oboma rukami opieral o barly, zatiaľčo pani začala vykladať tovar na pás. Zrazu pánovi zazvonilo vo vrecku, ten sa oprel o stojan a vytiahol mobil: "No nazdar, už jsme v Karlsruhe, právě nakupujeme..."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
... a kto Ti rozumie.
... a kto Ti rozumie. (zdroj: ...za svetový mier...)

Pani medzitým vyložila niekoľko sklenených fliaš hneď za môj nákup. Položila ich priečne, takže pri každom posune o seba drncali. Už som jej chcel naznačiť, nech tie fľaše položí pozdĺžne, no vtedy prebrala mobil od manžela, ktorý sa jednou rukou barlami nemohol posúvať, a pokračovala v rozhovore.

Obvykle sa nenamáham načúvať cudzím rozhovorom, no keď ho mám meter od ucha, tak počujem, aj čo nechcem. Pani sa v jednom momente spýtala: "Schneidemühlerstraße? To se tam jak dostaneme?" Keď zložila, mal som nutkanie jej poradiť, ako sa tam dostane, no medzitým sa moje veci na páse vedľa stále drncajúcich fľaší dostali na rad a ja som musel platiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kým som si pri stolčeku za kasou ukladal nákup do tašky, dotmolíkal sa ku mne pán s barlami, oprel sa o stolík a čakal, kým manželke nablokujú tovar. Tá k nemu o chvíľu pribehla: "Kartu mám v autě, dej mi tu tvoji."

Pán bez slova vytiahol peňaženku a podal žene kartu. Tá sa však po dvoch krokoch otočila: "Jaký máš PIN?"

Stŕpol som. Bol som na okolí jediný, ktorý by tej hlasitosti ešte mohol rozumieť. Keďže som však bol veľmi zabratý do ukladania vecí, tak som sa zrejme pánovi nezdal taký podozrivý.

"Čtyři, osm, jedna!"

"Čtyři, osm, jedna? Jó, dík!" a odkráčala k pokladni.

Zapol som si bundu, natiahol čapicu a v momente, keď som sa otáčal k dverám, potmehúdsky som sa usmial:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ne tak nahlas, pane..."

Miroslav Šedivý

Miroslav Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  404
  •  | 
  • Páči sa:  2x

...večný mládežník, samouk, cestovateľ, začiatočník a špekulant... bratislavčan ročník 1979, toho času v bádenskom Karlsruhe Zoznam autorových rubrík:  Haló, tu KarlsruheTúlavý bicykelS batohom cez horyS batohom po EurópeZačiatky bývajú ťažkéVeršotepcove návodyKoľko rečí viešThink globallyHrnček varSlovensko.comMalý princŠaškové počmáraníVšetko dobré

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu